ا
-
ابراهیمی، رضا
تدوین مدل نقش رسانههای جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
احمدی، سیروس
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
احمدی، مجتبی
تدوین مدل نقش رسانههای جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
اکبرزاده، فاطمه
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
امیر حسینی، سید احسان
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
ب
-
بحری، نادره
بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
بدری آذرین، یعقوب
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
بیگ محمدی، طوبی
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
بهرامی، حدیثه
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1402]
پ
-
پناهبر، غزل
نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]
ت
-
تابش، سعید
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1402]
ج
-
جعفری، سعید
مدلسازی تاثیر مصرف رسانهای بر رفتار حامی محیطزیست با نقش میانجی آگاهی زیستمحیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
جهانگیری، مهدی
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]
چ
-
چهار باغی، زهرا
تدوین مدل نقش رسانههای جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
ح
-
حاجی پور، البرز
ارائة مدل پیشنیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
حکاک زاده، مینا
طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1402]
خ
-
خدایاری، عباس
اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
خدادادی، محمدرسول
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
خلیفه سلطانی، مرضیه
مدلسازی تاثیر مصرف رسانهای بر رفتار حامی محیطزیست با نقش میانجی آگاهی زیستمحیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]
ر
-
راد، فرهاد
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
راسخ، کرامت الله
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
راسخ، نازنین
روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
رجبی، مجید
تحلیل محتوای پژوهشهای خصوصیسازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانههای نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
رحمانیان کوشککی، بهاره
مدلسازی تاثیر مصرف رسانهای بر رفتار حامی محیطزیست با نقش میانجی آگاهی زیستمحیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]
ز
-
زارعی، علی
اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]
س
-
سجادیان، محمد
ارائة مدل پیشنیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
سید عالی نژاد، آزاده
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]
ش
-
شعبانی مقدم، کیوان
ارائة مدل پیشنیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
شهولی کوه شوری، جواد
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1402]
ص
-
صدیق پورمند، محمد
طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1402]
ع
-
عاشقی، بهنام
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
عبدالوهابی، زهرا
اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
عسگر، علی
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
عطا جافر، سمر
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
ف
-
فراهانی، ابوالفضل
تحلیل محتوای پژوهشهای خصوصیسازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانههای نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
فریدفتحی، مریم
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]
ق
-
قاسمی، حمید
روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
قبادی یگانه، اکرم
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
قربانی، سعید
تدوین مدل نقش رسانههای جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
ک
-
کریمی، مجیدرضا
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
کشکر، سارا
نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
کهندل، مهدی
اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]
گ
-
گرامی، ابوالفضل
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
م
-
مطلبی، لنا
ارائة مدل پیشنیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1402]
-
ملک، مجتبی
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1402]
-
منوچهری نژاد، محسن
طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1402]
ن
-
نودهی، محمد علی
تدوین مدل نقش رسانههای جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]
ه
-
همتی نژاد طولی، مهرعلی
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]